[ Pobierz całość w formacie PDF ]

Gdzie i jak umieszczać linki do ofert?
Wszystkie 4 taktyki opierają się na założeniu, że swoim sub-
skrybentom wysyłasz wartościową dla nich treść, która jest od-
powiedzią na ich problemy, potrzeby lub pragnienia. Dla uła-
twienia, gdy będę o tym mówił, to napiszę z wielkiej litery:
Treść.
15
Błyskawiczny e-mail marketing  fragment  kliknij po więcej
Dariusz Puzyrkiewicz
Pierwszy sposób
Wysyłasz cztery e-maile z wartościową Treścią, a następnie je-
den z bezpośrednią ofertą.
Jeśli już musisz (lub chcesz) wysyłać klientom oferty bezpo-
średnio w treści wiadomości, to jest to jeden z najlepszych spo-
sobów na to, by przekonać ich, że naprawdę chcesz im pomóc,
a Twoja oferta jest tylko uzupełnieniem, czymś ekstra, super
propozycją.
Wysyłasz sporo ważnych i wartościowych informacji, a sama
sprzedaż jest naturalną konsekwencją Twojego pragnienia po-
mocy.
Drugi sposób
E-mail z wartościową Treścią + linki do oferty w treści.
Uważaj na to, by e-mail nie stracił swojego charakteru osobi-
stej wiadomości i nie stał się tylko narzędziem sprzedaży. Mu-
sisz zadbać o to, by odbiorca wiadomości odczuł, że sprzedajesz
przy okazji. Niech Twoje kontakty z klientami nie ograniczają
się tylko do wysyłania kolejnych ofert i informacji o promo-
cjach.
16
Błyskawiczny e-mail marketing  fragment  kliknij po więcej
Dariusz Puzyrkiewicz
Trzeci sposób
E-mail z linkiem do raportu PDF + link do oferty w treści ra-
portu.
Tutaj Treścią jest raport. Sam e-mail ma tylko zachęcić do ścią-
gnięcia i przeczytania go. To jest cel tej wiadomości. Link do
oferty jest częścią raportu i powinien być sprytnie wkompono-
wany w jego treść.
Czwarty sposób
E-mail z linkiem do raportu PDF + link do oferty w treści wia-
domości.
Dajesz czytelnikowi coś wartościowego, na tym koncentrujesz
jego uwagę, a przy okazji proponujesz coś dodatkowego.
W przeciwieństwie do sposobu trzeciego, oferta nie jest wkom-
ponowana w treść i przez to nie jest kontynuacją raportu. Dzię-
ki temu jednak bardziej rzuca się w oczy.
Podsumowanie
Jeśli chcesz w pełni wykorzystać możliwości, jakie daje e-mail
w sprzedaży, to sama sprzedaż nigdy nie może być w nim na
pierwszym planie. Staraj się przede wszystkim zdobywać sym-
17
Błyskawiczny e-mail marketing  fragment  kliknij po więcej
Dariusz Puzyrkiewicz
patię, zaufanie i wiarygodność. Skup się na pomocy klientom
w osiąganiu ich celów, a Twoje propozycje sprzedaży niech
będą naturalną konsekwencją Twojej chęci pomocy.
Oznacza to, że jeśli naprawdę zależy Ci na skutecznej sprzedaży
za pomocą e-maili, to musisz zbudować listę subskrybentów
i wytrwale budować z nimi relację.
Musisz stać się dla nich sympatycznym znajomym, którego
wiadomości będą mile widziane w skrzynkach odbiorczych ich
programów pocztowych.
18
Błyskawiczny e-mail marketing  fragment  kliknij po więcej
Dariusz Puzyrkiewicz
Jak skorzystać z wiedzy
Jak skorzystać z wiedzy
zawartej w pełnej wersji ebooka?
zawartej w pełnej wersji ebooka?
To tylko część tego, czego już za chwilę możesz się nauczyć
dzięki temu podręcznikowi. Wiesz już, o co chodzi. Teraz
wiesz, co zawiera produkt, jak działa i czego możesz się na-
uczyć. W podjęciu decyzji zapewne pomoże Ci 100% wiecznej
gwarancji satysfakcji. Jeśli za pomocą moich porad nie uda Ci
się pisać skutecznych e-maili, dostaniesz zwrot pieniędzy.
http://skuteczne-emaile.zlotemysli.p
Pisanie kolejnych skutecznych e-maili będzieprostsze
niż pisanie SMS-a
19 [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • adam123.opx.pl